Vine'da En İyi 5 Türk Kullanıcı

 Vine hesabınız var ama kimi takip edeceğinizi
bilmiyorsanız aşağıdaki önerilere bakmalısınız...








Aşağıda verilen sıralar kesinlikle performans sıralaması değildir.

1. HAKAN  HEPCAN  (TAKİPÇİ SAYISI: +250.000)

İstanbul'da yaşayan DJ özellikle takipçi sayısıyla öne çıkıyor. 

2. memeli MESTAN (TAKİPÇİ SAYISI: +60.000)

Sesinden ve güzel ingiliz aksanıyla muhtemel olarak dublörlük yapıyor. (Yapmıyosa o sese yazık oldu)

3. CAN CEKİN (TAKİPÇİ SAYISI: +70.000)

''Kızım ne yaptım diyorum, vermiyosun diyo'' repliği uzun süre akıllardan çıkmayacağa benziyor.

4. JOHN OLDMAN (TAKİPÇİ SAYISI: +25.000)

Takipçi sayısı diğerlerine oranla düşük olsada benim en beğendiğim Türk vine kullanıcısıdır. Kişisel tavsiyem.

5. ANİLİLTER (TAKİPÇİ SAYISI: +65.000

Bu performansla devam ederse çok kısa bi süre içinde 100.000 kullanıcıyı geçiceğini tahmin ediyorum. 


Beni takip etmek isterseniz; Berke Ozyildiz
Sorularınız için; berkeozyildiz@gmail.com

Şunları biraz oku da kültürün gelişsin:
10 Psikolojik Rahatsızlık
Milgram Deneyi
Mandarince Öğrenmek 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder