Kitap: Piyon

İlk defa düzenli bir blog okumaya bu kitabında yazarı olan Michael Sikkofield 'in bloguyla başlamıştım. Ardından yine bu blogdan kitap yazdığını ve Tüyap'da satışa çıkarılacağını okudum. Tüyap'a gidemedim ama D&R'dan takip edip en kısa zamanda aldım. Öyle çok kitap okuyan birisi değilim, okuma hızımda hızlı değildir, eve geldiğimde göz atmak için kitabı elime aldım ve okumaya başladım, 264 sayfayı ara vermeden 5 saatte okudum başından kalktığımda saat gece 2 yi geçiyordu.

İlluminati ve diğer komplo örgütlerini anlatan piyasada bolca kitap var, Piyon'u da almadan önce bu kitaplara benzer konularda yazıldığını düşünmüştüm, diğerlerine hiç benzemiyor.







Kitabın arkasında yazan yazı ise;

Merak uyandıran komplolar, dünyayı yöneten gizemli güçler ve hiyerarşik yapılanmalar üzerine yer yer şok eden konuları ele aldığı blog'uyla ciddi bir hayran kitlesine sahip olan ve neredeyse internetin ''okült olaylar bilirkişisi'' haline gelen Michael Sikkofield, birikimini ve meşhur üslubunu, bu sürükleyici romanın sayfalarına taşıyor...


Kitabın fiyatı 18TL.  




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder